سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 4671
کل یادداشتها ها : 3
خبر مایه


بسم الله الرحمن الرحیم

در برخی از رسانه ها از آقای جلیلی به عنوان کاندیدای مورد حمایت دولت نام برده شده است

اما این موضوع به نظر من اشتباه است و اصلا آقای احمدی نژاد از آقای جلیلی برای پست ریاست جمهوری حمایت نکرده و نخواهد کرد زیرا همانطور که در زمان ثبت نام همگان شاهد بودند آقای احمدی نژاد بطور کاملا مشخص از آقای مشایی حمایت قاطع کردند و از اینکه شورای نگهبان آقای مشایی را رد صلاحیت کرد بسیار سر خورده و ناراحت شدند و در صحبتی فردای اعلام اسامی کانیداها گفتند که تا آخرین لحظه از رهبری موضوع را پیگیری خواهند کرد . اما  چرا آقای جلیلی را به آقای احمدی نژاد منتسب می کنند ؟

مهمترین موضوع به نظر من گفتمان تبلیغاتی آقای جلیلی می باشد .

صحبتها و گفتمان در تبلیغات انتخاباتی ایشان بسیار شبیه دوران انتخاباتی آقای احمدی نژاد در سال 84 می باشد

حتی بسیاری از مثالهایی هم که ایشان بیان می کند مشابهت زیادی به مثالها و مصداقهای آقای احمدی نژاد در سال 84 دارد

برای نمونه ایشان برای کشور از مثال لوکوموتیوی استفاده می کند که با هزینه بسیار بالا و سرعت بسیار پایین در حرکت است و خود را منجی این لوکوموتیو می داند در حالی که مشابه همین مثال را آقای احمدی نژاد در سال 84 برای کشور بکار برد اما بجای لوکوموتیو از مثال ماشین (خودرو) استفاده کرد

و یا برای آزاد سازی ظرفیتها ایشان قصد دارد کشور را از دست دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب نجات دهد و آن را با دست مردم و آزاد کردن ظرفیتهای مردمی اداره کند در حالی که قصد آقای احمدی نژاد هم چیزی جز این نبوده تنها تفاوت این بود که ایشان بجای واژه دو جناح از واژه برخی گروه ها و احزاب و شخصیتها استفاده می کرد .

و یا بروکراسی اداری که در تبلیغات آقای احمدی نژاد هم بسیار به آن اشاره می شد و یکی از مشکلات کشور را در این میدیدند که طرحها و برنامه ها در این بروکراسی آنقدر می ماند تا وقتی که فوریت اجرای آن از بین می رود . ایشان نیز از آن استفاده می کند و قصد دارد این بروکراسی را حل کند

و یا اینکه چند نفر وامهای کلان از بانکها گرفته اند و می گیرند اما مردم نمی توانند برای مشکلات روزمره خود هم کاری بکنند.

و بسیار موارد دیگر که نشان می دهد راه آقای جلیلی با راه آقای احمدی نژاد یکی است . اما سوال اینجاست که چطور آقای جلیلی باز همان شعارها را مبنای تبلیغات خود گذاشته است . مگر نه اینکه آقای احمدی نژاد هم همین قصد و نیتها را داشت ؟ پس چرا کشور با این مشکلات و این تورم روبرو شده است ؟؟؟

بزرگترین مشکلی که اقای احمدی نژاد با آن روبرو شد به نظر من مشکل تنهایی بود

ایشان مجبور شدند که از اول دوران ریاست جمهوری این کشور را به تنهایی اداره کنند . زیرا در دوران تبلیغات تمام گروه ها و شخصیتها و جناح ها را مورد اتهام قرارداده بودند و از این روش به ریاست جمهوری رسیده بودند حال چگونه آن کسانی که سالهای سال تجربه اداره کشور را داشتند حاضر بودند با ایشان همکاری کنند و اگر فقط چوب لای چرخ متهم کننده قرار نمی دادند می بایست از آنها تشکر هم می شد . پس ایشان از بزرگترین ظرفیت که تجربه مدیریتی بود ، خود را محروم کرد ( همان کاری که اکنون البته بسیار مودب تر آقای جلیلی انجام می دهد )

مسئله بعدی شرایط حساس کشور است . که شاهد تاثیر تحریمها هستیم و این خود خطری بسیار بزرگ می باشد که در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها مرتب به آن اشاره می شود .

چرا مدتی است که به آقای احمدی نژاد اتهام فاصله گرفتن با رهبری زده می شود و اگر چنین است چه تضمینی وجود دارد که اقای جلیلی که در همین راه قدم بر می دارد اینگونه نشود ؟

آیا می شود راه آزموده شده را دوباره آزمود ؟؟؟

و از همه مهمتر آقای احمدی نژاد پستهای اجرایی گوناگونی داشتند که آخرین آنها شهرداری تهران بود بعد برای ریاست جمهوری اقدام کردند . تازه با آن همه سابقه اجرایی از مدیریت ایشان در ریاست جمهوری این همه اشکال و ایراد گرفته می شود . در حالی که آقای جلیلی حتی پست اجرایی مهمی هم تاکنون نداشتند ، چگونه می توان سکان اداره یک کشور را به وی داد ؟!!

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ